voor beginners De beginnershandleiding voor het schrijven van breipatronenboek door Kate Atherley | boeken recensie

voor beginners  De beginnershandleiding voor het schrijven van breipatronenboek door Kate Atherley |  boeken recensie

De beginnershandleiding voor het schrijven van breipatronenboek door Kate Atherley | boeken recensie

De beginnershandleiding voor het schrijven van breipatronen door Kate Atherley is een perfect boek, niet alleen voor een beginnende ontwerper, maar ook voor een beginnende breister om te begrijpen …
hallo allemaal en vandaag, aangezien jullie een heel spannende video en een snelle video over dit mooie boek hebben gezien, dacht ik dat ik niet zoveel tijd zou hebben om te breien en ik denk dat ik nooit door mijn verzameling breiboeken ben gegaan die heb ik niet veel ik ben van plan om misschien zelf te spawnen omdat ik fulltime begon te werken om misschien eens per maand een leuk breiboek voor mezelf te krijgen, dus laten we beginnen met dit ik denk dat ik dit boek noemde toen ik het had over mijn ontwerp um deze trui is wensen en trim trui zodat je mijn patronen kunt bekijken en als je geïnteresseerd bent om er misschien een voor jezelf te breien, kijk dan eens maar dit was een boek waar ik naar toe ging toen ik dit en mijn andere patronen ontwierp de beginnershandleiding voor het schrijven van breien patronen dus als je je afvraagt ​​om misschien een patroon te ontwerpen of je begrijpt sommige patronen niet en ik snap dat heel veel ik heb een paar dingen nodig hier op dit kanaal het is mijn soort dagboek brei dagboek ik ben patronen aan het breien van andere ontwerpers en ik ben getti ng opmerkingen um dat mensen die het patroon hebben gekocht of het patroon hebben gevolgd, ze niet begrijpen wat dit of dit betekent, dus dit boek is handig en waarschijnlijk is dit wat ik vanaf nu doe, ik zal iedereen naar deze video verwijzen als je heb je vragen over indie indie designers als dat het woord is is het niet breipatroon zo zijn de patronen opgeschreven en als je iets van de patronen hebt gebreid terwijl je dit uh boek over het schrijven van breipatronen je zal weet waarom bepaalde dingen op een bepaalde manier in patronen zitten, dus hier is de inhoud van dit boek bekijk het eens pauze als je moet doen je hebt het mooi wat ik je kan vertellen zo ziet het eruit en je hebt misschien gemerkt dat ik had enkele hoogtepunten hier want dat is wat ik doe als ik iets lees dat ik moet leren um omdat dit het boek is dat me zeker bij zal blijven is iets waar je naar terug kunt gaan om gewoon naar te verwijzen er zijn een paar dingen om te schrijven een patat het belangrijkste is consistentie er zijn verschillende formaten of schrijf- en geschreven patronen uh het andere ding over dit in dit boek, de manier waarop het is opgeschreven, is dat de schrijver je vertelt wat de beste manier is om het te doen en je dan een back-up geeft met de soort kleine informatie van echte breiers toen ze uh misschien feedback geven over wat ze eigenlijk graag in het patroon per set zien, dus dit is leuk een onderzoek gedaan zou ik ook zeggen dus misschien snel patroonstructuur en elementen hoe het hoe het patroon per se is geplaatst in wat voor soort dingen we in het patroon hebben, je hebt waarschijnlijk gemerkt dat ontwerpers een kleine informatie opschrijven ze plaatsen foto’s ze schrijven ook wat voor soort naalden ze gebruiken en de meter die ze hebben wat voor soort garen ze gebruiken en de auteur van dit boek vertelt je er alles over en legt je dingen uit en waarom die dingen er zijn en waarom ze zo nuttig zijn en gaat dan door hoofdstuk twee wanneer het je de eigenlijke breitechnieken vertelt instructies en uh legt je uit hoe je ze moet opschrijven om duidelijk te maken dat er twee formaten zijn om op te schrijven ik herhaal en ik dat was een eye-opener voor mij om consistent te zijn met mijn patronen en ook tijdens mijn testbreisels zijn mijn getuigenissen een beetje verdeeld dat de ene gewend is aan het ene formaat en de andere gewend is aan een ander formaat en om de juiste te kiezen is er geen juiste, het is eigenlijk het enige soort waarvan ik aanneem dat ontwerper het het leukst vindt dan hebben we grafieken en hier is best handig de auto geeft je bent een echte bron van bepaalde programma’s dat je een mooie grafiek kunt hebben als je kleurwerk doet, maar vooral als je tot nu toe kantwerk doet zoals ik heb ontworpen misschien dit patroon dat vintage poortsokken is, maar ik gebruik in feite een Excel-blad en alleen dat een basis basiskant uh die er mooi uitziet, zoals je kunt zien, het belangrijkste voor mij is de afkorting, dus iedereen die het patroon grijpt, leest altijd afkortingen, want wat je ook gewend bent, het kan natuurlijk anders zijn de auteur vertelt je dat je moet vasthouden aan wat standaard is, dus dat is dat we dan informatie hebben over beoordelen, wat best interessant is, je zou waarschijnlijk willen weten dat wanneer je iets ontwerpt, we het proces opmaak en lay-outpatroon hebben en dan hebben we zelfs hier informatie over hoe je online kunt zeilen en ook heel belangrijke informatie over auteursrechten dan hebben we wat extra stukjes uh dus ik raad het echt aan het is nogal een snelle brei we hebben hier 127 pagina’s en het is zeker geboekt, misschien zal ik het niet doen ga het allemaal lezen, maar ik ga naar een aantal secties dus om wat informatie op te frissen wat ik ga doen ik ga een link hieronder plaatsen en dit is een gelieerde link en het gaat naar de boekdepot ik denk dat hoewel ik heb geprobeerd dit boek te linken als je een ander boek vindt dat via die link gaat, ik denk dat ik ook een beetje mijn zin krijg ik denk dat het vijf procent is om eerlijk te zijn, dus bedankt heel erg bedankt voor het doornemen die link en d het kopen van een van je brei-, haak- of knutselboeken, want dat zal me enorm helpen met betrekking tot alle boeken die je misschien in je verzameling hebt, laat het me weten hieronder ik heb er niet zoveel in mijn verzameling die ik ga laten zien jij alles wat ik heb en ik kom in de verleiding om zelf iets te kopen en als ik er eenmaal doorheen ben zal ik het herzien brei er iets van omdat ik ook van plan ben om ook een breipatroondoos te kopen oke dat is dat ik zal zeggen ga en kijk anders van mijn video’s de meeste van hen maak ik het object af, want dit is een soort van mijn breidagboek-ding misschien word je geïnspireerd om iets leuks en gemakkelijks te breien en tot de volgende doei

admin

Bir cevap yazın